Fw: 2011 CONIELECOMP CFP

Expandir mensajes
  • Leonel Morales
    Mensaje 1 de 8 , 14 oct 2010
      FYI

      De: Congreso Internacional Electronica y Computadoras [mailto:conielecomp.udla@...]
      Enviado el: Miércoles, 13 de Octubre de 2010 04:14 p.m.
      Para: leonel@...
      Asunto: 2011 CONIELECOMP CFP

      21st International Conference on Electronics, Communications and Computers
      CONIELECOMP 2011

      February 28th–March 2nd,2011
      Cholula, Puebla, México

      The 21st International Conference on Electronics, Communications and Computers (CONIELECOMP 2011) is organized by the Department of Computer Sciences, Electronics and Mechatronics at Universidad de las Américas-Puebla, México, and co-sponsored by Center for Research in Information and Automation Technologies of the Universidad de las Américas and IEEE Section Puebla. The CONIELECOMP will be held in Cholula, Puebla, México, from February 28th to March 2nd, 2011.

      ABOUT THE CONFERENCE
      The aim of CONIELECOMP is to provide a forum for scientists and engineers throughout the world to present and exchange ideas and results from original research and applications in the listed technical areas but not restricted to them. The first CONIELECOMP took place in 1990 and it has been held annually since then. The conference will feature keynote speakers, tutorial presentations, lectures, and poster sessions.

      CALL FOR PAPERS
      Prospective authors are invited to submit a 4-5 pages full paper of their contributions for the proceedings. Once the submitted papers are reviewed and accepted, they will be placed into the conference schedule. The preliminary program will appear in the conference website. Deadlines for all submissions are shown below. All submissions will be handled electronically. The CONIELECOMP 2011 website http://www.conielecomp.org/2011 will provide details regarding paper submission, registration, program, events, accommodations, and tourist attractions.

      IMPORTANT DEADLINES
      Paper Submission:                        October 31, 2010
      Notification of acceptance:              November 21, 2010
      Advanced registration deadline:          January 14, 2011
      Publication of Technical program         January 28, 2011

      ORGANIZING COMMITTE:

      GENERAL CHAIR
      Rubén Alejos Palomares
      University of the Americas
      ruben.alejos@...

      TECHNICAL PROGRAM
      Felix Eduardo Guerrero
      University of the Americas
      felixe.guerrero@...

      Alfredo Sánchez Huitrón
      University of the Americas
      alfredo.sanchez@...

      Daniel Vallejo Rodríguez
      University of the Americas
       daniel.vallejo@...

      TUTORIAL COURSES.
      Eduardo Jiménez López
      University of the Americas
      eduardoj.jimenez@...

      Ofelia Cervantes Villagómez
      University of the Americas
       ofelia.cervantes@...

      FINANCES.
      José Luis Vázquez González
      University of the Americas
      josel.vazquez@...

      José Luis Zechinelli
      University of the Americas
      joseluis.zechinelli@...

      WEB MASTER
      Felix Guerrero Castro
      University of the Americas
      felix.guerrero@...

      LOCAL ARRANGEMENTS
      Eduardo López Sánchez
      University of the Americas
      eduardo.lopez@...

      Technical Areas:
      Include but are not limited to

      Electrical Engineering and Mechatronics
      - VLSI Analog and Digital Circuit Design
      - Computational Intelligence
      - Instrumentation
      - Bioelectronics and Biomedical Systems
      - Computer Architecture
      - Computer Networks
      - Communications
      - Control Systems
      - Optoelectronics
      - Power Electronics
      - Semiconductors
      - Signal Processing
      - Robotics
      - MEMS and Nanotechnology
      - Embedded Systems

      Computer Systems and Information Technologies
      - Security
      - E-Learning
      - Artificial Intelligence
      - Computer Vision
      - Software Engineering
      - Human-Computer Interaction
      - Multimedia Systems
      - Data Bases and Data Mining
      - Operating Systems
      - Computer Graphics
      - Virtual Reality
      - Computability
      - Distributed Systems
      - Geographic Information Systems

    • rafael mendia
      Mensaje 2 de 8 , 18 oct 2010
      Ver fuente

      Apreciables amigos:

      Como lo he expresado en muchas ocasiones Gustavo Ponce fue mi amigo desde la infancia, compartimos muchas cosas en la primaria, en la secundaria, en la Universidad del Valle e intercambiamos puntos de vista desde nuestra disciplina común la Física , a la distancia, desde las universidades donde laboramos en los últimos años.

      Siempre me inspiró el mas profundo de los respetos su inteligencia y la madurez de sus conceptos tanto en lo científico como en lo humano.

      He recibido este material que resume un sincero homenaje rendido a nuestro mutuo amigo, solo me queda compartirselos.

      Dios les bendiga

      Rafael Emilio Mendía Monterroso

      Instituto de Ciencia y Tecnología para el Desarrollo

      Universidad Rafael Landívar

    • FJN931@aol.com
      Mensaje 3 de 8 , 19 oct 2010
        Gracias Rafael por el envío, compartimos los sentimientos,
        Fernando Noriega

        Mensaje 4 de 8 , 20 oct 2010
          Gracias Rafa!

          Mensaje 5 de 8 , 21 oct 2010
            Sergio:

            Aunque con nostalgia de tiempos pasados te envio el mas cordial de los saludos.  El tiempo compartido con Gustavo, como podrás recordarlo, siempre fue de calidad.

            Espero verte pronto, con la amistad de siempre.

            Rafael Mendía

            Mensaje 6 de 8 , 21 oct 2010
              Fernando:

              Que bueno saber de su persona.  Si bien compartirmos temas de Física, durante el tiempo que trabajamos juntos logramos reconocer nuestras calidades y cualidades.
              Siempre guardo un buen recuerdo de esos últimos años en la UVG.

              un cordial saludo

              Rafael Mendía

              Mensaje 7 de 8 , 21 oct 2010
                Gracias por sus palabras, Rafa.
                Saludos,
                F. J. Noriega

                Mensaje 8 de 8 , 17 dic 2010

                  Me fue imposible resistirme…por favor revisar el link de nuestro instituto

                  En Memoria al Dr. Ponce… “En Vida Hermano…”

                  De Ingeniería Primero, última edición: Cosmología!

                   http://www.blogincytde.energynewsmagazine.com/

                  PD  Ahora si: FELICES FIESTAS!